Det är faktiskt så att kommentarerna gör mig motiverad att skriva blogg lite igen.

Ska vi prata trötthet?
- Jag är så trött! klagar jag inombords.
- Det är ditt vanliga tillstånd, svarar jag själv.
- Det är bara att stå ut, manar jag på.

Det handlar INTE om att sitta ner och ta en kopp kaffe i personalrummet.
Jag blir ännu tröttare av det.
Det handlar inte om att vila på sängen när jag kommer hem.
Jag måste SOVA.
Kanske hjärnan hinner vila på en timme eller två.
Ibland är jag ännu tröttare när jag vaknar igen.

Tråkigt samtalsämne. Det är så tjatigt.

 Mitt banbarn fick autografer av Idol-juryn under direktsändningen i måndags. Här ser man Andreas Carlsson.

 En bit av Idol-studion. De vita äggkopparna är stolarna där deltagar-killarna satt när tjejerna sjöng.

Det var högt ljud, sent på kvällen och mycket intryck. Därav all denna tråkiga trötthet tredje dagen efter!
Barnbarnet är glad.

#1 - - Åsa Hedberg:

Jag är medlem i en ny blogg: ateljedans.blogg.se