...efterlyser Lena Spano fler berättelser om "Hur jag trotsar mina gränser och gör saker jag inte orkar ändå..." Hon har en bra historia om sin Tailandsresa i det här numret.

Nu har jag börjat fundera själv.
INte på Tailand.
Men på det där att ständigt göra mer än man kan för att man går på ren vilja. Trost att orken tar alut och man får ett bakslag flera dagar efter..

Är det någon mer som funderar???


Jag skulle vilja ha flera strokebloggar att  samarbeta med. Skulle jag.
#1 - - Pernilla:

Hej!Jag är en tjej på 38 år som fick en subarachnoidalblödning för 6 månader sen. Jag känner mig som att jag hamnat lite utanför "systemet". Jag är inte frisk,men jag är inte tillräckligt "sjuk"!!Jag har inte fått några synliga men,men jag är oerhört trött hela tiden,sk.hjärntrötthet och har ofta huvudvärk. Skulle gärna få kontakt med någon i samma situation!! Jag är även mamma till 3 barn i åldrarna 7-15 år.