...i kvällens tävling.
Det är en coctail och en drink lärde jag mig.
Joh o jag gick till hotellbaren och jämförde drinkar.
Kranölet kom lugnt sist.

NU kan ni anmäla mig för alkoholmissbruk? Som Blondinbella, 17 år.
Till soc.
Eller är jag för gammal?

Min undersökning om hur en tant är går dåligt. Joh vill inte prata om saken. Jag o Jewel har samma tant-skräckexempel att komma med.
Är tantskräck en generationsfråga?
Har de yngre (80-talister och senare) andra skräckscenarion för sina liv än vi 50-talister och kanske 40-talister? Vi som fick tantskräck och bävar under det oket.

Joh säger att jag ska skriva i bloggen att norrlänningar är bättre än stockholmare. (Då gäller det män i 50-årsåldern.)

Nu ska jag se vem som blev utröstad i veckans Idol.

Jag vill ju ha Loulou kvar. Hon är norrläning och tjock. Sjunger helt bra. Har höns.