heter filmen jag försökt få tag i flera år. Slut överallt. De 65-åriga tanterna har väl köpt alla ex.

Om någon vet hur man hittar den blir jag glader. Marlon B och Johnny D var med i den.
Jag är strax en tant i 65-årsåldern.
Filmen var en kalkon, minns jag. Jag vill ha den.

Idag var  det inte så mycket gnällmöte på jobbet. Lättare att leva.

Katterna grälade bara lite i natt. Men jag tror de vill skiljas.
Det brukar väl gå till så att hannen skaffar en vänstring...och sen flyttar han och lämnar allt till frun?
Nu har han svårt att vänstra med nån för det blir bara jag att välja på.
Och inga barn har de.
Frun; Kajsakatten, ligger utspridd på soffryggstödet och lägger ibland tassen egenmäktigt på min skalle när vi ser film.
Har jag blivit hennes människa nu? Eller hennes barn?

Eller är det HON och jag som vänstrar och Grassman som blir övergiven? Vart ska vi flytta iväg i så fall? Kan hon och jag ta in på Kattvärnet tillsammans?

Jag fattar inte det här.