...mellan Twin Lakes idag.
Jag vann ju inte tipsfrågorna den här gången heller.
Men tre som satt nära mig vann fina priser.
Vi fuskar alltid väldigt mycket. Så jag tar åt mig del av äran.
Man skulle veta vilket djur det blir av ett R och ett evighetstecken i 90 gr vinkel.
Bl a.

- Det viktiga är inte att deltaga utan att vinna! sa Lasse som är vår ordis.

Det var lite gladare känsla än vid en skolavslutning men godare fika.

Inte ens ett tröstpris fick jag.

Men nya medlemmen O och jag hade flera gemensamma personer vi kände vilket alltid är kul.
De som nyligen haft sin stroke är så intressanta att lära känna.
Jag minns ju hur det var efter ett år och det blir så mycket tydligt att allt känns och fungerar mycket bättre nu.
- Jag kan ju gå och köra bil, sa O, men det är ju lite långsamt nu när jag inte jobbar.
- Man är ju vid sidan av...

- Yes. Vi vet. Varenda en av oss.

(Lösning: Råtta)