Tråkigt igen.

Publicerat i: stroke
Blogga är kul ibland.
Tråkigt ibland.
Just nu tråkigt.

Jag glömmer vad jag skrivit om sen säger jag samma sak till folk och ibland har de läst redan...

Undrar om jag är bättre som text eller som person?

I simhallen gick det så sakta så det var som att simma baklänges.
Vattengympan intill var monoton och de gjorde hela tiden två olika rörelser till samma musik kändes det som. Utom på slutet då musikvolymen höjdes så jag måste gå upp i bastun. Det var fortfarande samma musik och samma rörelser. Jag förstod inte.

Ingen vill hyra min lägenhet som ska förvandlas till semesterlägenhet.
Jag klämmer fram annonserna ur internet flera gånger om dagen.
Hissnar av att jag bor så himla bra.
Nästan som att jag inte borde åka iväg för att det är så bra här!
Tänk att bo granne med ett tailändskt massageinstitut (står inte i annonsen)
och O´leary´s och en polisstation.
För att inte tala om sushin.

Det kluckar ett hav någon mil härifrån också.
Min X-Man höll nyligen på att drunkna i det när han räddade livet på ett litet autistiskt barn. DÅ var vattnet 5 grader varmt bara. Och ingen stege upp på kajen finns det. Någon slängde i livbojen med repet och allt...utan att hålla i. Så hjälper vi förortare  varandra.

I kontraktet ska det stå att min eventuella hyresgäst ALLTID ska bära flytväst och en stege.

Jag borde kanske stanna hemma och hålla koll ...
...men det finns en älv i norr som någon måste hålla ordning på.