Tävlingen 9 SLUTET

Publicerat i: stroke
OK:

Vinnarna väntar på sina priser.

Jag ordnar i morgon.

Idag skulle jag vila och se film på dvd men det blev en kraftkrävande marsch med stavarna och Y i Lingonskogen. Mera Lerskogen om jag får bestämma. Sol coh värme fanns det där. Oj vad svetten rann. Vi åt varmkorv och jag sov efteråt och nu ska vi se irländskt band spela i Gula Villan. Vilken bra söndag. TV´n surar i hörnet och känner sig övergiven.
Orken räcker. Öronpropparna ska följa med. Jag har en grovt pinsam zebraskjorta. Hjälp.


(Jag hittade tre automatfotom av fd maken i en mapp med plastlaminat och varför låg de där??? Ska jag minnas något? Nej. SÅ kul var han inte fast jag försökte tycka det...)

Det kommer nya makar.
#1 - - Mollymy:

Men hörru, zebrarandigt är inne , det såg jag på en modevisning på tv. Åsso, tycker barn om när man har fina kläder.Du allt fixar sig med datorn, det finns hjälp att installera program , j:et hjälper. Kram Kram ,ses på onsdag.