Man ska inte vara ute och roa sig som jag gjorde igår.
Man ska var hemma och vila.

I kväll kom stora tröttheten och inget funkar. Allra minst humöret.

Bara att limma sig fast i soffan och beskåda världen genom teven.

Fast jag fick en kommentar igår.
Och jag har en kompis som bryr sig om mig.

M
#1 - - annannan:

Du får en kommentar idag också för jag gillar din blogg. Jag hittade hit i förra veckan på något vis jag inte längre minns om jag ens visste det då. Det är intressant att läsa om din tillvaro sedd inifrån som du beskriver på ett sympatiskt sätt. Jag kom in för sent för att hänga med på tävlingen men jag tycker verkligen om dina akvareller. Kanske lottar du ut fler vattensäkra kopior framöver?

#2 - - Susann Jansson:

Har du fått något svar på varför denna trötthet infinner sig, och hur länge sitter den kvar? Är det resten av livet eller?