MMS

Verket är sin form först när det har tagit sin slutgiltiga skepnad är det konst. Sa sommarpraterskan i radio nyss. Att apor som gör jackson-pollock-målningar inte gör konst utan bara målningar som liknar jackson-pollock. Snack om konst-definitioner suger. Tycker jag. Elitistikt trams. Jag är sur för det regnar. Ösregnar. Åskregnar. Till och med när solen skiner regnar det. Snart regnar det inne också. Surt.

#1 - - Eva Olofsson:

Nej,men, det regnar väl inte där du är! Jag brukar säga att solen skiner alltid där uppe och luftkonditionering i bilen är ett måste när man ska åka och handla. Fast min man håller inte med mig.

Är du säker att du är på rätt ställe? Fast jag känner igen älven och fiskestugan. Just nu regnar det här också och i Göteborg säger "guben" som fick väderrapport av sin polare. Det kanske regnar på Madeira också. Ha det bra i vätan! Läs en bra bok och hör smattret mot taket. / Eva O

#2 - - Eva Olofsson:

Hej igen! Slänger ut en liten krok här....Jag förstår att du har många kontakter i närheten av din stuga. Vet du möjligen om det finns någon stugägare som kunde tänka sig att hyra ut sin stuga nån vecka eller några dagar i juli. Det börjar bli trångt på backen när alla kommer hem med sina utökade familjer. Min dotter med familj behöver ett boende när/om de kommer. /Eva O