Förlåt mig EU...

Publicerat i: stroke
...men jag tycker det var ganska intressant att irländarna röstade NEJ till fördraget i sin folkomröstning.
Nu får vi se om EU tänker följa sina egna regler och ta hänsyn till detta eller bara köra på ändå.

Nu ska jag gå och fråga Telia vad jag har för mobilabonnemang. Det går ju inte att ringa dit längre, bara en massa pratrobotar och många minuters väntetid.
Tråk-telia.

Såna som jag behöver direktinformation av en MÄNNISKA. Är det helt fel?
#1 - - annannan:

Ring till SJ istället. Det gjorde jag sist jag skulle åka tåg, för på internet hängde det upp sig och jag blev less på att vänta. Jag fick visserligen vänta i telefonkö i stället, men sedan fick jag prata med en väldigt vänlig Katrin / Cathrine. Och bestämde mig för att hädanefter alltid ringa. Hur märkligt är det inte att det inte går att ringa till Telia??