Kritik av bloggen.

Publicerat i: stroke
- Har man varit inne och läst en gång har man läst allt, sa B-il igår.

(Konstruktiv kritik? Jag som trodde Strokeföreningen var till för att stötta varandra.)

- Roliga bilder, sa R-en.

(Tack. Du är en målande bildmänniska, klart du  uppskattar bilderna!)

Ja, ja.
Tanken var ju att fler skulle skriva blogg och att vi skulle få ett utbyte. Men eftersom ni inte gör det så gör jag själv.

Kompisar.
#1 - - Åsa Hedberg:

Den kvinna som stolt visar upp att hon kan nåt, trotsigt eller bara för att det är nödvändigt riskerar alltid att måsskit kluddas ut över den utstickande hakan. ("Måsen" är en urgammal symbol för avundsjuka.)

#2 - - Åsa Hedberg:

forts: som institution och språkrör får du nog vänja dig vid både det ena och det andra. Åsa

#3 - - mAria:

Jag vill bara sura lite först sen ska jag vänja mej snällt. Som jag alltid vänjer mej vid all annan skit.