Tävlingen del 2

Publicerat i: stroke
Regler:

1. Meddela mig fem tävlingsord om varför JUST DU ska vinna!

2. Jag utser bästa och snabbaste motivationen till vinnare.
Den personen får mejl med tre olika målningar att välja mellan.
Den målning som personen väljer ger jag K i present.
(Stackars hon. Senast jag gav bort en målning i present dog liksom vänskapen ut...men K ska slippa hänga upp den på väggen varje gång jag kommer förbi, jag lovar. Vägghängandet är frivilligt.)


3. Vinnaren i tävlingen blir ju glad över ett foto av valda målningen väl inplastat och skickat med papperspost med riktigt frimärke på. Fotot blir vattentätt så man kan ha det med sig i duschen eller simhallen om man behöver.

(Den verkliga vinnaren blir JAG för jag slipper fatta ett slipprigt beslut alldeles ensam utan att ha någon att skylla på.)

PS. Moster D. Kommentarer får vara väldigt långa!
#1 - - Åsa Hedberg:

Mitt tävlingsbidrag är en dikt som heter

"Metamorfos":
Kålhuvud,
collieflower,
hundhöna,
äggula,
gyllenboll.