Tävling.

Publicerat i: stroke
Vem vill hjälpa mej välja vilken målning K (gjord av mej!) ska få när hon fyller år?

En femordig motivering, tack. Bäst och först vinner!
Tävlingen avslutas på söndag 2 mars.

1a pris: ett foto utskrivet, inplastat och papperspostat av utvald bild.
Skärp er nu.
#1 - - Åsa Hedberg:

kolla in http://bildochfoto.se
om histogram. Kanske är nåt?

#2 - - Åsa Hedberg:

kolla in http//tant.weblogg.se
om aggressiva försäljningsmetoder!

#3 - - moster d:

Vill vzra med, bra ide. Hur många tavlor? Ylva bor här den här veckan, jag återkommer sen hon farithem, inte för att hon hindrar på nåt sätt men jag har mer tid efter helgen. Jag försöker lära mej fina kameran, axel har instruerat mej en del men det känns tjorvigt värre.Får man skriva så här mycket i en kommentar ?

#4 - - Pia:

Hej Naria!
Bra idé med tävling! Fast jag förstår inte tävlingen, det finns ju bara EN målning?
Eller har du dom någonstans som jag inte upptäcker?
Hälsn Pia

#5 - - Åsa Hedberg:

som din främste läsare med lång och konstig erfarenhet
ställer jag mig i kö till tävlingen

#6 - - Alex Giebels:

Nära leva tålamodig fri människa