Vad GÖR ni?

Publicerat i: Allmänt
Här händer INGENting.

Här stickar jag en svart mössa.
Sonen ska på turné och har tidsbrist innan som vanligt. Väskan utlånad, strängarna ska kokas i ättika, repa lite, komma förbi och hämta svart rem till annan väska.

- När går planet?

- Vet inte, vi skulle höras...

De unga planerar inte med tider längre. De ska alltid höras. Måste va jobbigt att inte veta riktigt NÄR saker ska hända.

Arlanda kör ju inte med det systemet:
- Skicka ett SMS när du vill att planet ska lyfta...

- Vi ringer dig när vi börjar plocka ombord folk...

Här händer INGENTING.
#1 - - annannan:

Städar garderober och bokhyllor gör jag. Jag kan inte tänka stora tankar i röra som får mig att känna mig hopplös. Jag vet inte om jag kan tänka stora tankar när jag har städat heller, men då kanske jag i alla fall har hittat mina beige tröjor och min vackra grönblålila halsduk.

#2 - - ds:

Är kattvakt i Småland.. :)