Storstan igen.

Publicerat i: stroke
Visst. Jag for in med tåget.
Det var mycket turister i City.
Fontänen sprutade vatten. Bussarna brummade runt.
Lunchen blev väl bara att lassa in maten och försöka höra vad lunchkompisen försökte säga.
Blev alldeles svettig av alla ljuden.
Hem fort.

Soffan är min borg.
DVD:n är min vilomaskin.
Såg filmen Darling med Michael Segerström och den borde ni ju alla se.
Han fick Guldbagge.

Igår såg jag Järnets änglar om järnverksarbeterskorna i Luleå.
Snö och vinter och sorgsna liv men i a f Norrbotten.
Den borde ni ju alla se.
Moa Zerpe spelar Blondie. Jag kände hennes farfar och farmor tror jag att de var.

Förlåt läsekretsen att jag skriver mycket stavfel. Orkar inte kolla så noga för ögonen är slöa efter omställningen och resan.

(Jag har ju haft stroke som påverkar synen ni vet)