Oj.
Jag gjorde femte träningen igår med minnesträningen. Kom med på listan över mina fem bästa träningar! 1:a eller 2:a plats!
- Vad duktig du är!
- Det här gjorde du bra.
- Nytt rekord!

Programmet är så berömmande så jag börjar tro att jag är bra även efter träningen. Går runt och småler.
Orkar bära tyngre och värre saker än jag brukar.
Är det effektivt att få beröm?
Jag visste inte.
Men jag gör det själv hela tiden med barnen. Varje framsteg är ett stort framsteg.
Är det därför de vill jobba med mig?

E och jag var och åt pasta på hotellet och vi berömde köket. Maten VAR god och värd sitt pris men berömmandet bara flödar fram...

IKEA-bordet kom igår till spelbutiken NÄRA mitt hus. Posten har tänkt om. E och jag bar utan pirra och det var inte många meter. ALLT har ordnat sig.
Utom att jag har ett felmålat och skavt bord stående i hallen som ska tillbaka till IKEA. OM de bemödar sig och skickar fraktlappen. Annars. Kommer jag inte riktigt in i badrummet.

Duktiga IKEA.
 
#1 - - Elin:

Vad bra att bordet har kommit! Säg till om du behöver hjälp med att frakta bort det trasiga sen. Är ju bra om man kommer in i badrummet.