Hjärnligt...

Publicerat i: stroke
Motion idag. Stavgång.
Söka jobb, skriva CV.
Hur förklarar man att fem år är överhoppade?
- Vad gjorde du mellan 2000 och 2005? kanske de frågar.
- Satt i fängelse....var på rymdresa...tänkte...reste jorden runt...

Eller ska jag säga:
- Jag fick en stroke och var sjukskriven.? Då tar de mig inte till någon intervju.

Sen är ju faktum det att jag fick mig en särdeles ingående studieresa i hjärnans funktioner och i hur man kan träna upp svagheter...
Fast vem skulle tro något sånt?

God ny vecka!
#1 - - Sandra:

Hej!

hittade din blogg via google. Min mamma fick en stroke i onsdags, 47 år gammal och jag letar information som en galning om hur jag som anhörig ska bete mig. Samt hur bra det kan gå och hur illa. Tack för en bra blogg och lycka till med allt. Sandra