Warhol - Borg

Fint present, eller hur?
Dottern har designat. Warhol står för idén.
Den hängde som en annan altartavla där ovanför långborden.  Ava Maria, typ.
Hoola Bandoola i högtalarna. Springsteen. Sting.

Det var en fest med massor av vänner och familj och jag hade plötsligt fyllt 50. Åldrar: 82 - 9 år.

Sen var jag mätt i flera dygn på god mat och mycket folk och nu är det strax vardag igen.
Hänga i soffan vid en film, titta ut på snön, fundera på hur der är att faktiskt få jobba igen!
Trots att man är bra på bara en boll i luften i taget numera!


Buber skrev att liv föds vid möten.
- Vid kontrasternas möte föds det liv, skrev Ekelöf.

Vad är en vän?
Jo, en som aldrig kliver ur ens liv för att man bara "är som man är".

- Mej blir du aldrig av med, sa K en gång.

Brukar försöka minnas det när jag känner mig helt fel ute.
#1 - - Åsa Hedberg:

Häftigt egenhändigt factory-art-work! Hälsa min systerdotter!

#2 - - Åsa Hedberg:

Förresten ska jag passa på att ta åt mig en del av äran: jag är ganska säker på att det var jag och inte nån warhol som tog det ursprungliga fotot nämligen en gång när du var sjuk för hundra år sen!!

#3 - - Maria:

Men ok. Nu har jag ändrar rubriken så det står Hedberg också, eftersom systern min säger sig ha tagit fotot. Jag tror henne. Det gjorde hon. Absolut. Det glädjer mig att det inte var ex-maken som jag trodde först.