Bloggen växer!

Publicerat i: stroke
Hej på er, läsekretsen!
Sist var ni 19 stycken!
Minssann fler än den gången ni var fem stycken!
Jag jämför med Kenzas blogg som hade 10 000 visningar i veckan. På en enda dag.
Hon får 19 kommentarer på en dag. Där är det livat.
Så är hon ju modell och bara 16 år också.

Jag är inte avundsjuk.

Nej då.

Men idag skulle jag räkna ut lite siffror som skatteverket kan räkna på åt mig och då kände jag att jag har haft stroke!
Mitt i räknandet hade jag glömt vad det var för siffror jag skrivit på pappret ÄVEN fast jag försökt skriva vad de handlade om samtidigt.
Jewel satt mittemot och höll reda påallting. Samtidigt åt han macka och drack vin. Och hamrade på miniräknaren.

Annars går det bra numera att ha haft stroke.
Tröttheten har blivit lite mindre, jag är mera van, vardagen har hunnit anpassas efter kapaciteten min...
Ibland glömmer jag att jag inte har samma fart som förr och sen blir jag ledsen när hjärnan stänger ner och jag ska vara utslagen som i en seg dimma i timmar, dagar  efter. Ledsen bör  man inte vara. DET blir man trött av.

Snart börjar december!

Förresten. LITE avundsjuk är jag. Egentligen mycket.
#1 - - Charming man:

jag har haft 1500 på en dag, nu ligger jag runt 200-500 per dag :/