Hej Annika!

Publicerat i: stroke
image163

Du som skrev en kommentar för  mitt inlägg "Jag vet att jag kostar..."

Välkommen in i strokevärlden.
Ett år efter en stroke har det inte gått så lång tid. Ledsen är man, tor jag alltid, hur man än blivit drabbad. Och du som bara är 37 måste ju ha det extra tufft.
Vad jag kan trösta med är att tiden faktiskt gör mycket för att du ska bli bättre. För mej har det gått över sex år och jag blir fortfarande bättre. Både fysiskt men också humörmässigt.
Tillvaron ordnade sej nästan. Men det är ett tufft jobb att rehabilitera sej tillbaka till någon man vill vara. Och tur måste man ha så att man får rätt vård och rehabilitering! Många får inte det.

Det har varit ett framsteg här och ett bakslag där, HELA tiden. Ge upp och komma igen, du vet.

Skriv igen.