Men hur kommer det sej?

Hon håller på att göra beslutet som hon stressade om veckorna före jul. Jag fick leta som en tok efter en doktor som hade tid att skriva underlag.

Nu måste hon bara ställa några frågor och jag fick förklara igen det jag redan skrivit i blanketten.
Den var mycket bra skriven, sa hon!!!

Märkte ni; Försäkringskassan gav mej beröm!!!

Hon föreslår sjukersättning exakt så som jag vill ha det. Jobba 25% ett år till.I nga konstiga krav från deras sida.
Inget ifrågasättande av mina rester av skadorna  efter stroken.
Inget bråk den här gången.
Det känns konstigt och overkligt. 
En tom känsla av INGENTING hänger kvar efter samtalet.
Skulle det inte vara värre?

Var det verkligen försäkringskassan jag pratade med?

image156 Från månförmörkelsen i lördags. Inte bästa kameran - men bästa månen.
#1 - - anita:

Hej! Marie är Stockholm!!!
Månförmörkelsen,rosa och högtidligt!!!!

Jag är stroke,3/9 2000 och Marie är stroke,oktober 2000!!!! Gråtas---- Jag är dans,vän????
Marie är afasi????
Marie är 2 st son och 1 st dotter!! Fint!!! Barn-barn!!! Marie är hem,(dotter-barn-barn)!!!
zoo????
Morhuvad papegoja,född jan.2006,svensk fågelhobbys
uppfödningsbevis,Torng Sjökvist!! Dam,1/4 och dam,2/9 och jag 2/3!!! Morhuvad papegoja,1 år!!
Jag och r.kör i bilen(Göteborg,v.frölunda) 2/3!!
Morhuvad papegoja,hona,bitas----hand,öra,mun---aj,aj-----
(barn????)
?????? Trött och ledsen???
Kram Anita