Elina! Jo, Moa och Jewel och Mathilda kommer till stugan.
Joh ska jobba så fort han hittar ett jobb.
Jag åker i morgon!
Kram så länge.

Hanna.
Jag har förmedlat din adress till Ulrika. Hennes blogg är bra. http://blogg.passagen.se/ulrika76
Du är yngst med stroke bland mina kommentarer här!
Bommull i skallen är inte lätt att tänka med. Tröttheten är ett gissel.
Men det finns de som medicinerar mot tröttheten.
Jag är också lite uppgiven när det gäller att hitta en karl. (Den förra försvann när jag blev sjuk.) Men nog finns det nya bra män som inte fegar ut för att man lever livet nr 2 med en ny hjärna.

För mig blev det bättre med tröttheten med åren och nu är jag nästan van.

Lärde mig sakta planera efter den nya orken men driver hela tiden på så att jag tänjer på gränsen till vad jag klarar av. Vilket medför bakslag ibland och då är världen ett helvete.
Fast fort klättrar jag upp och skakar av mig igen.
Numera är jag en gladare person än innan. Sant.

I strokeföreningen brukar vi prata om att det säkert finns ett behov bland väldigt unga strokare att knyta ett kontaktnät.  Hör av er.
Men nu far jag på semester och i skogen finns ingen dator så jag återkommer glest under sommaren.

Ha det vilsamt men inte för tråkigt!!!