Väskan är för liten.
Det är tråkigt att tänka ut vad man måste ha.
Roligare att spela Guitar Hero på Playstation.
Eller se Time bandits av Terry Gilliam på video.

Bakade bullar i stället.
Fast Joh. hjälpte mej för jag somnade mitt i jäsningen.
Fick hejdå-besök, två sycken.
Fick hej-då-samtal i telefon. Flera.
Fick mejl från doktorn som önskade mej glad sommar och tyckte att jag varit duktig som fått bra värde på blodtrycket.
Fick spatt av att betala räkningarna. Var så trött att jag inte orkade SE. Jewel stod bredvid och kollade siffrorna.
Dottern ringde och sa hejdå.
- Vi måste ordna teve i stugan, sa hon. (Marknätet är släckt nu.)

Fattas bara en liten hund som vill följa med.
Och att se om väskan går att stänga.

Ja. Just det ja.
#1 - - ingwor:

Harebra i skogen. Vi syns till hösten.

#2 - - Eva Olofsson:

Hej Maria! Är du på plats nu? I stugan?
Jag åker troligen på söndag och stannar några veckor. Ska bl a hjälpa min mor att packa och flytta ur sin lägenhet i Jokkmokk. Men jag tar nog en promenad åt ditt håll också. / Eva O

#3 - - Miriam:

halkade in på ett bananskal...blev kvar en stund. Läst lite inlägg.
Sänder varma tankar och sommarkramar!