Sent på helgen.

Publicerat i: stroke
Men när de skulle stänga affären gick jag och handlade.Fick sushi till söndagmiddag. Gott öl.
Kassörskorna såg trötta ut. De uppskattar inte att man kommer tio minuter före stängning.

Kanske jag snart får en samboo ett tag.
Vad vi ska trängas då.
Gräla om badrummet och dammsugning och högt ljud på teveapparaterna.
Eller så blir det bara trevligt.
Men cykeln måste ut ur kattens rum där samboon ska bo.
Om samboon får sin lägenhet uthyrd.
Jag föreslog att han skulle sälja den men det blir nog lite kriminellt, tror han. Det är en hyresrätt.
- Det är fint att ÄGA! försökte jag. Men han har moral.


Jag fick en fin kommentar av Eva W O sist. Glad blev jag. Det blir nog bra med Sardinien i sommar för er! Läs gärna. Det är så roligt att ha en läsekrets som är mindre uttråkad än jag själv.