nyårssuppé

Gott. Mycket gott.
Katten fick fira ensam och jag for till vännerna som bjöd på nyår.
Det enda jobbiga var att man måste vänja sej vid att skriva 2007 mu när man just vant sej vid 2005.   Vi skrattade. Det jobbiga nr 2 var att taxichauffören hade GPS:en inställd så kartan var uppochner. Han hittade inte utan skyllde på att färdtjänsten skrivit in min adress fel så det blev fel område som visades.
Jag försökte förklara att han skulle ändra inställning bara.
Men han ville fortsätta skylla på fel adress.

Den mannen var ingen utbilad taxichaufför. Jag är säker. Inte ens van. Antagligen kompis eller kusin till den som innehar kortet.
Och jag fick inget kvitto och jag orkar inte börja året med att skriva klagomål.
Det här året är ett positivt år!!! Har jag tänkt.
#1 - - Lisa:

Så tokigt det kan bli! Men bordet ser super mysigt ut, men blir riktigt sugen på att hoppa in i fotot!