Alltså, se inlägget från 2 december om pyssel.

Idag fick jag en dator av brorsdottern som gillar att köpa nya datorer.
Min nuvarande är från 1900-talet!
I morgon ska den knytas fast i internet.
Oj vad tyst det ska bli när jag slipper denhär gamlingen. 1900-talsfläkten dånar.

Samtidigt som smartmobilen ska börja arbeta åt mig. Jag håller fortfarande på att vänja mig vid allt det smarta. Mest ligger den i sin förpackning och ser smart ut.

På onsdag ska jag träffa arbetsföredlingen REHAB och då blir det som en tenta på mobilen. Tror jag.

Och Amanda vann inte Idol som jag hade tänkt.  Vilken hopplös helg!
(Fast igår fick jag ju besök av K och vi firade lite hennes nya jobb. Champagne. Och idag kom bror och brorsdotter med datorn.)
Man får skärpa sig så man minns det roliga också mitt i allt elände som man gärna omger sig med.
Och jag klarade Quadra Pop på nivå 3 med över 6000 poäng i natt.
Jag försöker fortfarande bli spelberoende av mobilspelet.

Hjärnan är i stroke-vilo-läge: Jag hinner inte höra vad folk säger och hinner inte fatta intrigen i filmen på teve. Verkligheten går väldigt snabbt i kväll. Ljudet flyttar sig från höger till vänster i rummet och tillbaka. Märkligt och lite underhållande.