Stroke ger straff.

Publicerat i: stroke
Barnbarnet:
- Men sen när du blir bättre och blir mycket piggare, så kan du börja jobba mycket mera och tjäna massor med pengar, säger hon.
- Vad ska jag göra då med alla pengarna? frågar jag.
- Då kan du ... ja ... kanske resa nånstans?
- För att kunna få som dom andra som jobbar.
- Vart ska jag åka då?
- Till exempel till Frankrike. Du ska sola. Och bada.
- Men det handlade om att jag har för lite tevekanaler, eller hur? säger jag.
- Du ska ha mera tevekanaler. Trean och femman och sexan och sjuan och åttan och nian. Också kanske MTV.
- Men då skulle du bara sitta och se teve?
. Nej. Så kan du också hyra mer filmer.
- Som vad då?
- Som till exempel Adam och Eva. Den är superbra. Jag svimmar baklänges.

Hon börjar åka på dörren hängande från handtagen.image172