Helgen med sommar

Publicerat i: stroke
Solen sken som en solarielampa.
Jag satt i soffan och stickade en blå tröja.
Syster min kom förbi.
Moster och morbror åt jag lunch med på en pub.
Dottern hämtade en kasse kläder.
Stickandes fortsatte jag i soffan.
Träffade vännerna på söndagsfika med klädvisning.
Åt macka med rökt älg på.
Träffade en kvinna där som fick mej att återigen berätta om stroke och hur olika vi drabbas.
Tröttnar man aldrig?
Blev bjuden på middag i midsommarveckan! Snacka om framförhållning.
#1 - - Makeupmaniac-Pernilla:

Hej min bästa stug-granne och katt-vakt! Hur mår du?? Jag o Peter ska flytta till en större lägenhet, HELA 13 kvadrat STÖRRE! Hör å häpna. Tyvärr är detn nedgången så vi måste renovera, det blir nog dyrt. :-( Pappa ska komma å tapetsera midsommarveckan, vill du komma till oss å äta middag då? Det vore kanon! =)
1000 kramar/Pernilla