Det känns som normalt plötsligt. 7 grader kallt. Sol.

Stockholmarna tycker synd om sej själva. Tågen går inte. Växlarna fryser eftersom strömmen inte fungerar. Bilarna halkar omkring.

Mina element går bara att köra på fullt ös eller inget ös alls. Jag väljer hellre kallt än för varmt. Duntofflor och fleecebyxor till nattkläder. Jag vill verkligen inte påtala saken till fastighetsskötaren. Han ser alltid så olycklig ut och suckar så bittert.

Fast jag har inte nattmössa och inga vantar.

#1 - - Vännen B I Luleå:

Hej Vännen Maria.
Hörde om ovädret i St-holm pratade med S. P och han hadd inte märkt någonting!!!!
Men så är ju han från Stan L. :-))
fÖR DIN VETSKAP SÅ HAR VI OVÄDER JUST NU...+1 OCH BLÖTSNÖ....kul och halkigt....:-)
Behöver inte duntofflor eller Fleece byxor...har Fjärrvärme...:-}
Ha det Gott
Kram
Vännen B I LULEÅ

#2 - - Vännen B igen,,:

Imorgon är det 3 månader sen Hj.vännen E lämnade mig...
Tår i ögat..
Tomt och tyst...
Kram Vännen B I Luleå

#3 - - maria:

Men jag har ju också fjärrvärme. Fullt ös eller iskyla.