DSC00603
Den här vackra bilden föreställer katten Grassman som är hos grannen på semester. Annars är han stockholmare och inekatt. Jag vet inte om han är den sortens inne-typ som hänger på releasepartyn och i kvällspressens kändissreportage eller om han helt enkelt håller sej inomhus hela vintern. När man frågar honom har han inga kommentarer. Starkt av honom att hålla isär privatlivet och semesterlivet. Han är stor och mycket svart och ruskigt snygg. Det är så framträdande att till och med sorkarna applåderar och dreglar när han stegar ut sitt revir.
#1 - - alex giebels:

Kul att läsa dina äventyrer from the inside and from the outside of live .Joel´s byggnad ser bra ut.Din humor i teksterna är sådana att jag här far flera stora smiles på min ansikte.Jag börja fa en fint uppfattning om ert liv där,som svänger ordentlig och verkar vara proppfull med aktiviteter och psycho-sociologisk forskning .Här är jag fortfarande lite omskakat av resa till Kroatien.Måste hitta en levbar ritme igen här i Jordbro.Mvh,också till Joell .Alex