Sammanfattning

Publicerat i: semestern
Kära blogg:

Här en kort sammanfattning av 7 - 8 veckor i skogen:

Tiden rann iväg.

Ljuset gjorde sitt.   Fick syn på nya viktiga saker i livet.

Sorgen var tung men bra att dela. En storartad upplevelse, hon var en storartad människa, E.

Dygnen blir som annorlunda när det aldrig blir natt.

Jag är inte rädd att vara ensam i byn.

Det finns många snälla och intressanta människor. Och insekter och ekorrar.

Det är roligt att vara behövd om så bara av grannarna som behöver köra över min tomt.
Jag är en hängiven kattvaktare!!! Grassman kommer i december och bor!!!

En kulturchock varje gång jag återvänder till den skitiga storstan med de sura minerna.

Man måste inte alltid göra allt på samma sätt bara för att man alltid gjort så. Men det underlättar.

Bloggandet är roligt.

Mitt nätverk ringde eller besökte mej när jag kom hem. Som stöd i hemkomst-traumat.



BETYG:  MVG