utsikt mellan 2 fötterUtsikt.bergetBerget innan det brann.

Det kanske inte är så noga om livet - att glida runt och ta sina smällar kanske räcker...?
#1 - - Pernilla:

Hej min lilla stug-granne och Grassman-vakt! Hur mår du? Fick ett il och letade upp din blogg:)

Idag är det två veckor sen mamma dog, visst är det overkligt? Jag kan komma på mig själv att vilja ringa och prata med henne, och så är hon bara borta. Igår firade jag min kompis Jims 40-årsdag, vi drack vin, surrade, drack mera vin och tittade på bilder av mamma och grät. Det var skönt. Han har fått ett presentkort på en ansiktsbehandling av mig, det kommer han att gilla. :-)
Kramar!/Pernilla

#2 - - Eva Olofsson:

Jag gillar verkligen dina bilder från sommaren, Klusåberget,Avan. Hoppas det finns flera.. Har tänkt mer än nånsin på berget som hela min livstid funnits där oskadd och nu... skulle jag vilja se hur det är fatt. Fin analys inskickad av Åsa. Imorgon börjar jobbet efter sommaren... ska nog fungera med det också...mina små bekymmer blir verkligen pyttesmå när jag läser om branden, din grannes bortgång,din stroke....