Valborg i mrogon

Publicerat i: Allmänt
Harads  


Mina grannar i stugan har åkt upp till sina stugor idag. Jag har bett dem klappa min lite från mej. Jag är så avundsjuk att jag snart tar första taxi o åker efter. (105 mil) De brukar elda på isen nedanför min stuga på Valborg.  Tänk dej is och snö fast det är sommar på bilden.

Själv ska man hänga här och se kungen fylla år...
... hur kul är det? Man är ju inte bjuden.



Ut i solen! Plocka några jättevitsippor!

vitsippos

BETYG:

Egen insats:   1    Ont i huvudet. Knappt lyft ett finger....

Planering:      0     Inte då.

Vilopauser:   5      Många, varje gång jag kom till sid 4 B på kassettboken somnade jag. Får aldrig veta   hur   det går i mordutredningen....

Totalt:              4     Fick besök! Gjorde nästan själv en pastasallad och vi var snälla mot varandra...